/
RSS Feed
Proč lidé chodí do Starbucksu?
Proč lidé dělají to, co dělají? Co je k tomu vede? Co je žene? Jaké mají niterné touhy, cíle?
Úkolem designéra, marketéra, inovátora, někoho kdo chce vytvořit něco nového pro lidi, je nezůstat jenom na povrchu, ale opravdu pochopit tyto niterné potřeby, jak se chtějí lidí cítit.
Téma empatie je součástí mých školení Design thinkingu a tato epizoda je shrnutí toho, co o tématu říkám.
Zmínky v podcastu
www.jiribenedikt.com/needs/ – udělejte si test, co je vaše „driving force“ a získejte stručný report, jak svou hnací sílu dobře používat a na co si dát pozor. Test je v angličtině.
Jak poslouchat
Podcast můžete poslouchat zdarma ideálně přes Spotify, ale klidně přes Apple či Google Podcasty. Můžete poslouchat také na webu www.dalsikroky.cz. Pokud chcete dostávat upozornění na nové díly, můžete jít na JiriBenedikt.com/novinky a já vám každý čtvrtek pošlu co je nového jak v podcastu tak na mém blogu.
Nové články a epizody můžete také odebírat přes můj účet na Twitteru.
Budu taky rád, když podcast budete sdílet a doporučíte ho lidem, které by mohl zajímat.
Pokud mi chcete cokoli vzkázat, okomentovat to, co říkám, nesouhlasit, nebo přidat vlastní zkušenost, napište mi email na adresu jiri@jiribenedikt.com, všechny emaily čtu a na všechny odpovídám.
Propojme se
Pokud mě chcete sledovat, prosím, přidejte si mě na Linkedin